Spectaculaire opening MFC de Hardenberg zaterdag 7 en zondag 8 oktober

In het betreffende weekend staat er een grote opening gepland met diverse activiteiten en clinics in sportcentrum de Hardenberg te Finsterwolde. Na maanden van voorbereiding is het gelukt om het gehele pand (zwembad, sportzaal en sportcafé)  met alle gebruikers een zonnige toekomst te bieden. Dit moet uiteraard gevierd worden. Iedere vereniging laat zich zien door hun sport te promoten en/of door het aanbieden van clinics . Op deze manier willen we de omgeving verbinden aan ons mooie sportcomplex.
Tafeltennis en pickleball vereniging Oldambt pakt goed uit door op zaterdag 7 oktober van 11.00 tot 13.00 uur Nederlands kampioen pickleball naar Finsterwolde te halen. Jan Jaap Uiterwijk Winkel zal ons de fijne kneepjes van pickleball laten zien en ervaren.

’s Middags om 13.30 tot 16.30 uur komt Anne Vlieg langs om zijn kennis en kunde te vertonen tijdens een tafeltennis clinic. Anne Vlieg is een bekende in tafeltennisland en kwam zo’n 70 keer uit voor het Nederlands team.

Iedereen is uitgenodigd om een kijkje te komen nemen. Meedoen? Dat is uiteraard ook mogelijk. Neem dan sportkleding en zaalsportschoenen mee. Verder zijn er vrijwilligers van tafeltennis en pickleball vereniging Oldambt aanwezig om u te woord te staan. Allemaal tot zaterdag 7 oktober of zondag 8 oktober in sportcentrum de Hardenberg in Finsterwolde.
(publicatie 2 september 2023)