Sponsoren

Wij zijn trots op het feit dat bijna 50 ondernemers uit Finsterwolde en regio zich hebben willen verbinden aan onze vereniging. Deze sponsoring voorziet in een belangrijke inkomstenbron voor de club en is een essentiële ondersteuning bij onze tafeltennis & pickleball activiteiten.  Zo kunnen we begeleiders faciliteren en kunnen we wanneer nodig nieuwe materialen aanschaffen.
Bij ons kan een sponsor een afrastering aanschaffen in de vorm van een doek. Deze dienen als afscheiding tijdens de tafeltennis- en pickleball activiteiten.
Daarnaast kan men ook kledingsponsor worden.

Tafeltennis & pickleball vereniging Oldambt is met name het afgelopen jaar uitgegroeid tot één van de grootste tafeltennisverenigingen uit de regio. Nu met het opstarten van pickleball proberen we nog groter te worden. Na de trainingen en wedstrijden zitten we met een grote groep nog even na in het mooie sportcafé. Op deze manier verbindt de club mensen uit de regio.

Tafeltennis & pickleball vereniging Oldambt heeft enkele hoofdsponsors en meerdere subsponsors.

Wilt u ook sponsor worden van deze mooie club? Dan kunt u vragen naar Gert van der Laan (06-53891750) of een bericht sturen via het volgende mailadres:

oldambt.sponsoring@hotmail.com

sponsor

NC-websites

Is een hoofdsponsor van onze mooie vereniging. Zij hebben het mogelijk gemaakt dat we een mooie, nette en overzichtelijke website hebben gekregen.

COOP Bert Stuut

Uit Bad Nieuweschans is onze andere hoofdsponsor. Bert Stuut heeft gezorgd voor nieuw shirts.